Returnarea Produselor
Returnarea Produselor este posibila in Termen de 14 zile calendaristice, de la ridicarea coletului.
Pentru ca ne dorim ca dumneavoastra sa fiti multumiti de produsele comandate si sa purtati numai ceea ce vi se potriveste, atât ca marime, cât si ca stil, returnarea produselor este gratuita pentru orice comanda , iar procesul de returnare este foarte simplu! Trebuie doar sa ne anuntati de intentia de retur pe e-mail, la adresa suport@shoesvision.ro sau la nr de telefon 0756.510.331.
Aveti 3 modalitati de compensare a returului si anume:
- Schimbul de marime al produsului in cazul in care marimea nu se potriveste in limita stocului disponibil.
- Inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.shoesvision.ro.
- Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia in momentul achizitiei).
In cazul in care optati pentru rambursarea banilor, va rugam sa ne comunicati pe e-mail sau in formularul de retur https://www.shoesvision.ro/contact – urmatoarele informatii: numarul comenzii, produsele returnate, codul IBAN de 24 de caractere, precum si numele intreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, nu se primesc coletele trimise prin ramburs.
Costuri de returnare:
Transportul pentru returnarea produselor, schimbul de marime sau inlocuirea produsului cu altul costul acestuia va fi suportat integral de noi(Shoes Vision). Dupa ce ne instiintati de intentia de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare.
Asiguram primul schimb de produs/marime gratuit. Daca aveti nevoie si de alte schimburi de produs / marime dupa primul schimb, acestea se vor taxa cu 30 lei TVA inclus.
Conditii pentru returnarea produselor:
– Sa ne instiintati prin e-mail, telefon , sau formularul de retur din sectiunea contact, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, de intentia dumneavoastra de a returna unul sau mai multe produse.
– Produsul sa nu prezinte semne de purtare, semne de uzura , sa nu aibă etichete și/sau accesorii rupte sau care lipsesc, sa nu fie murdare, etc.
– In momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incât sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.
– Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dumneavoastra orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Va rugam sa aveti cutia deja intr-o punga sigilata, curierul urmand doar sa lipeasca o nota de transport pe aceasta.
Persoanele care returneaza un produs deteriorat /care prezintă urme de uzura isi pierd automat calitatea de client fara alte notificari.
Produsele Shoes Vision care sunt realizate pe comanda personalizata la cererea clientului(produs diferit ca si culoare , calapod, sau alte modificari aduse materialelor fata de ce este prezentat pe site ) se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
Nota: Va recomandam sa probati pantofii pe o suprafata moale: covor, mocheta, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, in cazul in care doriti sa il returnati.
Shoes Vision SRL isi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se incadreaza in aceasta politica de returnare. Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie